japanvandebucketlist.reismee.nl

a rather blustery day

de titel is komt uit de Winnie the Pooh film en paste gewoon helemaal bij de dag. We waaiden bijna uit onze jassen en hebben menig pet of ander hoofddeksel voorbij zien komen.

Vandaag kunnen we naar allebei de parken we beginnen in Disney Sea. Als eerste een fast pass halen voor Toy story atractie, we hebben de ingang die we pakken er al een beetje op uitgekozen. Het is 9u en de gekte begint je mag niet rennen en er staan veel Disney medewerkers om je daarna te helpen herinneren, maar dat mag niet baten het rent duwt en propt in de drukte raak ik Steven kwijt maar ik weet waar hij naartoe is en Steven heeft hetzelfde idee hij loopt gewoon door. Dit hebben we in nog geen 1 Disney park zo extreem gezien. Ik ga bij de uitgang staan zodat ik Steven niet kan missen. Als ik aan kom staat er een rij van een meter binnen een minuut staat en denk ik wel 100m en dat 2,5 a 3m breed compleet gevuld met mensen die een fast pass willen halen. Steven komt om 9.05 met de fast passen uit de rij en we zijn tussen 11.55 en 12.55 aan de beurt. Er zijn dus in die korte tijd al zoveel kaartjes uitgedeeld. We gaan alvast een keer in de rij staan het is nu nog maar 40min. Het is en blijft een super atractie.

We lopen op ons gemak door het park, ik maak wat foto's en we gaan winkel in winkel uit lekker op het gemakje. we doen hier nog een aantal attracties, gaan terug naar Toy story en dan op naar het andere Disney park. Het is vandaag niet heel erg druk dus we hoeven niet heel lang te wachten bij populaire attracties en ondertussen shoppen we rustig verder. Als je hier iets koopt krijg je voor alles een apart tasje opgevouwen in het tasje waar je het in gaat dragen. voor 3 producten hebben we 6 of 7 plastic tasjes. Wel handig als er cadeautjes bij zitten heb je een origineel Disney tasje om het in te geven. Heel bijzonder.

Het waait te hard voor de parade. Morgen is alweer de laatste dag Disney, de vakantie vliegt voorbij.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!