japanvandebucketlist.reismee.nl

Bye bye Disney

Alweer een onderdeel van onze reis om af te strepen van het lijstje. Morgen kunnen we alweer inchecken om terug naar huis te gaan.

Vandaag was de perfecte Disney dag niet te druk, prachtig weer en een prima temperatuur. We hebben lekker de hele dag in Disney Tokyo door gebracht. We hebben de nieuwe parade gezien. Er zijn van wege de 35ste verjaardag van Disney hier ook wat speciale snacks en drankjes. Er is in het Japans zelfs een plattegrond met alle speciale hapjes drankjes en winkeltjes. Wij vinden het geweldig om te zien de gekte die hier toeslaat. Een kind van 2(of zo iets) heeft een super leuk Monsters inc. T-shirt aan, 5 min in het park en er is een nieuw jubileum T-shirt gekocht en dat moet ook meteen aan. Voor ons is het leuk om te zien hoe om 9.05 een grote groep bezoekers is uitgedost met de nieuwste trends.

Morgen gaan we nog een dagje erop uit in Tokyo, het keizerlijk paleis, de keizerlijke tuinen en de vismarkt staan op het programma.