japanvandebucketlist.reismee.nl

en dan is het toch echt zo ver....

Onze laatste dag (morgen moeten we om 6.18u in de ochtend al op het station zijn). We hebben vandaag een dag Tokyo onveilig gemaakt. Eerst de vismarkt heel veel kraampjes met verschillende soorten vis en of schaal en schelpdieren om te kopen en thuis klaar te maken. Kleine restaurants en dan echt klein max 6 - 10 personen sushi of tempura. Ook kraampjes met groente en fruit, messen en ander keukengerei. We kopen op de markt sashimi zalm, sint Jacobsschelp en nog twee andere waar we de naam niet meer van weten. Op de markthallen is een dakterras speciaal voor dit soort maaltijden. Het is er dan ook erg druk maar we vinden een bankje, stallen onze lunch uit en peuzelen deze lekker op terwijl we van de zon genieten. Onderweg terug naar het station een stop bij de Starbucks. Iemand heeft deze vakantie een kleine cafeïne verslaving opgebouwd. Ze hebben hier zelf starbucks frisdrank spa rood of met een perzik smaakje met cafeïne.

We nemen de trein naar Tokyo centraal station we moeten de kaartjes kopen voor de reis naar het vliegveld (snik, snik). We hebben de kaartjes op zak morgen 14-4 om 6.18(in de ochtend) vanaf Tokyo station naar Narita airport. Dat wordt vroeg uit de veren.

Het centraal station is een mooi gebouw we maken nog wat foto's en lopen dan door naar de keizerlijke tuinen dit hebben we helaas slecht gepland die blijken op maandag en vrijdag dicht te zijn. we maken wat foto's van de buitenkant en lopen vervolgens (met een kleine omweg) terug naar het hotel. Straks nog even lekker eten en op tijd naar bed.

Hannie en Leni

Wat is het snel gegaan. Hele goede terugvlucht ?